Cumpărăturile la un alt nivel
Îmi place ideea de a face cumpărături, fie online, fie direct din magazin, nu sunt pretențioasă…cumpărături să fie :)) Ce pot să spun este că de fiecare parte există avantaje și dezavantaje, dar pot să trec cu vederea pentru o terapie de clătire a ochilor prin magazine și de golire a buzunarelor.
Am tot pus în practică partea cu online-ul mai ales în această perioadă de pandemie. Cumpărăturile online sunt un mod bun de a economisi timp, dar există și momente când poți aștepta mai mult de 2 zile pentru o livrare sau atunci când livratorul încurcă adresa și te trezești cu un om în față geamului ( noroc că stau la parter) care te întreabă dacă nu cumva ai comandat jucării deja plătite de el.
Deși a prins ceva teren shoppingul online, legenda spune că parcă altfel au farmec cumpărăturile când te duci efectiv în magazin și pui mâna pe materiale, mai probezi o rochiță, mai găsești o ciocolată nouă și câte și mai câte. Se spune că la supermarket trebuie să te duci cu burtă plină la cumpărături astfel încât să nu te abați de la lista stabilită de acasă. Ei bine, eu sunt clar excepția de la această regulă ori este posibil să am o leacă de lipici pe mine și atrag în coș mai multe produse.
Nu îmi place în schimb să stau să aștept la coadă pentru că răbdarea nu prea este punctul meu forțe, daaar acum în pandemie am experimentat casele rapide, dar și cele unde îți cântărești tu singur produsele, acele Self Checkout care folosesc un software de hypermarket și tu devii astfel casier, înțelegând mult mai bine cum stă treaba de partea cealaltă a tejghelei.
Mi-a dat cu virgulă prima dată. Nu înțelegeam că trebuie să pun mai întâi produsele pe cântar, apoi să le scanez, în fine..m-am prins repede.Ce am învățat din acest lucru? Poi, am învățat să îmi stăpânesc datul din picior atunci când o casierița nu găsește codul să îl scaneze sau trebuie să îl introducă de mâna în casă de marcat. Și acum când scriu parcă simt presiunea ochilor ațintiți asupra mea că nu mă mișc mai repde că rămăsesem potihnită în fața aparatului.
Trăim vremuri în care tehnologia ne poate ușura viață prin diferite metode pe care noi ar trebui să le folosim într- un mod inteligent. Cine se gândea acum o cârca de ani că vom merge la magazin și ne vom scana singuri produsele sau vom putea plati direct cu telefonul? Toate lucrurile par că se întâmplă atât de natural acum, și asta pentru că au apărut programele informatice, așa cum este cazul și platformei Smart Cash RMS, singura soluție software dezvoltată în România potrivită pentru managementul oricărui format comercial.Ce face ea mai exact și cum ne ajută pe noi, cumpărătorii de rând?
Ne ușurează viață atât pe partea de online prin intermediul portalului online smartcash.store, cât și efectiv în magazine începând cu magazinul din colț până la hypermarketuri. Nu vi s-a întâmplat, de exemplu, să ajungeți într-un magazin de haine și să întrebați vânzătorul în care magazin de al lor mai puteti găsi produsul respectiv astfel încât să aibe mărimea voastră? În câteva secunde afli exact în care magazin trebuie să ajungi, datorită unui simplu terminal mobil cu care se verifică stocul disponibil prin intermediul software-ului de rețea.
Având în vedere mijloacele și tehnologia avansată, nu ne rămâne decât să ne bucurăm de timpul câștigat în plus și astfel să colindăm mai mult și să ne relaxăm la o” terapie” prin cumpărături la un alt nivel.
Articol scris pentru competiția SuperBlog2020
Sursa foto : SmartCash.ro, Unsplash